plasticul polueaza?!

am si eu o mare nedumerire.
in prostia mea... si in lipsa de cunostinte in materie chimie stau si ma tot gandesc: cum polueaza plasticul si de ce?
si pana acum am gasit ca "polueaza" doar prin aspectul neplacut pe care il creeaza (cand nu sta la locul lui), adica un parc impodobit cu peturi sau un trotuar piperat cu ambalaje si pungi.
asta e poluare? mai polueaza altfel?
exista vreo planta afectata de plastic? nu cred. cam toate ghivecele din comert sunt din plastic, si cam toate plantele din florarii arata extraordinar de bine in ghivece de plastic.
e cineva care nu mai poate sa respire din cauza plasticului?
multi dintre noi am supt la un moment dat un pix din plastic, a patit cineva ceva?
nu sunt pro peturi si pungi aruncate la intamplare. si pe mine ma deranjeaza. dar vreau sa inteleg de ce bat ecologistii toba peste tot si striga : "Plasticuuu!!! Plasticuuu!!! doomiidoispe!!!"
deci un aspect neplacut inseamna poluare? sau plasticul chiar polueaza?
daca da: cum?


1 comentarii:

Filip spunea...

Uite cateva mici exemple de poluare:

http://www.youtube.com/watch?v=y5y1W5xduiE

http://www.youtube.com/watch?v=QJvifVrGi8o&feature=related

e drept ca nu ti-am vorbit de plante!

Trimiteți un comentariu