slacklines

nu stiti ce e asta, nu?
stiti, dar nu stiati ca ii asa ii spune.
nici eu nu stiam pana azi.
este un sport. ala in care mergi ca la circ pe o funie (care nu prea e funie).
sportul nu se reduce doar la mers ci inseamna si multe "acrobatii" destul de spectaculoase, si care de pe margine par foarte distractive.
azi, undeva, in parc izvor, intre cativa copaci, cativa oameni si distrau pe cateva asemeanea corzi, sau benzi, nu stiu cum sa le spun. (chinga?!)
si m-am asezat si eu ca omu de la tara, sa casc gura.
oamenii au fost foarte binevoitori si m-au invitat si pe mine sa ma plimb pe chestiile alea.
am cazut de multe ori. mi-am scrantit un deget de la picior (nu va recomand sa incercati desculti).
cam dupa 2 ore am reusit sa fac toata lungimea unei corzi (aprox 6 m). sunt foarte mandru de performanta mea.
in mare: detul de distractiv, oarecum solicitant, nu pare periculos, poate fi o provocare.
distractie placuta!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu